BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011

bermaharajalela dia ya.....

HEP???
maksud sebenar HEP apa ya?
Hal Ehwal Pelajar?
Penjaga Pelajar?

dimana-mana tempat pengajian samada ipta, ipts atau sekolah mempunyai HEP....
aku tak nak buka pada skop yang besar la....
hanya skop kecil di tempat aku.....
di tempat aku HEP seakan-akan raja di tempat pengajianku.....

sebab apa aku kata begini?
ni atas pemerhatianku.....
aku tidak kata benda yang tidak benar.....tak ada faedah apa pun.....

HEP telah merampas hak kami bersuara....
jika bersuara akan diambil tindakan atas melawan pentadbiran......

HEP juga suka menghukum orang sesuka hati mereka......
mereka menganggap mereka yang paling berkuasa di tempat itu.....

perkara ini ada juga terjadi di tempat ku....
HEP telah mengaibkan mereka yang bersalah kerana mereka melakukan perkara yang dilarang agama....\
what?????
mengaibkan orang itu juga dibenarkan oleh agama???

Shit!!!!!
semua tempat ada saja mereka-mereka yang hendak bermaharajalela.....
kami tahu la apa yang boleh dilakukan dan apa yang tidak......
jangan la menyuruh kami menjadi MANUSIA BUATAN YANG MEREKA KEHENDAKI......

kami bukan robot...
kami boleh berfikir....
kami boleh memberontak......

0 comments: